en_sevdiklerim2 Kızlar hamileyken zayıfladm resmen ama dogumdsn sonra öylr bir iştah var ki anlatamam ne yapabilirim bu iştah için ne önerirsiniz
susu13 en_sevdiklerim2 ben hamileyken kilo verdim zayıfladım doğurdum bütün kiloyu aldım sürekli aç oluyorum emzirirken ya hele tatlı yemesem bayılcam sanki
mondecaidensecmeler en_sevdiklerim2 aynı durumdayım dunyayi yesem doymam sanki abur cubur canım istiyor nutellahi kasiklAyasim geliyor🥴
Momm29393 en_sevdiklerim2 şuan bebeğiniz çok ufak çok normal, sadece bol su içip düzenli yemek yemeye özen gösterin, tatlı niyetine hurma gibi kuru meyve yemişlere yönelin
en_sevdiklerim2 susu13 bende öyleee😭😭😢napacm bilmiyorum oruçta tutamıyacm daha 1 aylık bebegim sütüm az
miray_8 @en_sevdiklerim2 inanki bende öyle durumdayım tatlı krizine girdim resmen tatlısıx yaşıyamıyorum ama kaç gundu diete oturdum
en_sevdiklerim2 miray_8 bende öylee nasıl geçecek bu his bilmiyorum yememeye çalısıyorum ama tutamıyorum kendimi
en_sevdiklerim2 Momm29393 günde 3 litre su içmeye çalısıyorum düzenli yemeye çalısoyorum 2. Bebegim ne kadar düzen olabilirse bir 2buçuk yaşında oglum var biri 1 aylık oldu.kuruyrmişi de yeyince az yiyemiyorum ki🫠🙈