tuncalkn Kızlar 3.500 doğdu sonra 3.250 ye düştü doğum şişliği inince , 1 ay sonrada 3.900 oldu az kilo almış biraz dediler , cumada kontrol var duruma göre mama başlayabilirler çok mu az almış kilo sizce
Mammamiaa_ tuncalkn benimde bebeğim 3200 doğup 5. Gün yine 3200 dü. Ay sonunda 3900 oldu doktor iyi dedi ama benim sütüm azdı şuan 2. Ayı bitircez sütüm gelmiyor mama alıyor. Sizin sütünüz varsa yağlandırın oğlum ayda 1300 kilo aldı 3 ay boyunca sütüm çoktu onda.
hakinhakin tuncalkn ben çok az aldığını düşünmüyorum ilk aylarda 500-600gr alması yeterli değil.mi? Hatırlıyorum da annem daha ilk günden sütun mu yok mama mi versek demişti.😳 Kabul etmemiştim. Sabah bebeğin kan şekerine bakmislardi gayet iyiydi. Sonra sitmalandim ben sütüm daha da arttı sanki. Sütü yaglandirin yorumu yapılmış. Haklı bir yorum. Bide benim hemşire şey demişti. Bir memeyi verip hemen diğerine gecme. Memede ki son sütte yağ olurmuş.
haticekasikci tuncalkn Kızım 3.480 gr doğmuştu sonra tabii şişliği inince 3.200 grama düştü 1. ay kontrolünde 4.500 olmuştu
Bircicekannesiii tuncalkn Biz dün 1 aylık olduk 2.900 doğmuştu 4.500 olmuş ama beni emzik gibi kullanıyor ondan diye düşünüyorum bilmiyorum doktor iyi almış dedi ama ben emzik tutmadığı için bir türlü o yüzden hep emiyor 🥲
tuncalkn Mammamiaa_ yüzünde de sivilceler var süt alerjisi olabilir dediler süt ve ürünlerini 1 hafta yemeyin bakalım dediler ama süt yoğurtta herseyşn içinde var olmuyor cuma bakalım ne dicek :/
Mammamiaa_ tuncalkn hayır ya yenidoğanda sivilce gayet normal kızım 1.5 ay sivilceliydi anne sütü yağlı oluncada bebekte sivilce yapar
zeynepkanat Biraz az kilo almış canım maalesef sütün azsa eğer veya yaramıyorsa illa sadece emziricem diye kendini şartlayıp bebeğe eziyet etme arkadaşımın çocuğu benim kızımla aynı ayda o sadece anne sütü veriyor 1.5 yaşında çocuk ve hep çok zayıf huysuz bi bebekti ama mama vermemek için direndi şimdi bebeği yaşıtlarından çok geri maalesef 6-7 aylık bebek gibi görünüyor mama zehir değil kızım 3 ay emdi sadece oğlumda 3 ay emebildi ikiside sağlıklılar çok şükür
Mammamiaa_ zeynepkanat aynen bende kızım emdiği halde baktım süt artmıyor mamaya başladım 2 ay bile tam içemedi gelmeyince emmiyor ya da aç uyuyordu çişli bez sayısı yoktu kilo alamadı bıraktım bende ne yediysem ne içtiysem olmadı yani
tuncalkn zeynepkanat yok eğer mama derse ek olarak başlıcam tabi kesinlikle sadece anne sütü diye diretmiyorum cuma göre ölçücekler
zeynepkanat Mammamiaa_ bende neler yiyip içtim vitaminler takviyeler doğal şeyler ama nafile ilk 3 ay fışkıran sütüm bi anda bıçak gibi kesildi ikisinde de doktora gittim olmuyorsa zorlamanın alemi yok beslenmekten çok kadındaki süt bezeleriyle alakalı dedi kimi kadında çok vardır 2-3 yıl düzensiz beslenmeyle bile rahatça emzirir devamlılığı olur kimi kadında ise az vardır ne yaparsa yapsın 3-4 ay emzirir devamı gelmez dedi elimden geleni yaptım vicdanım çok rahat emzirmek çok büyük bi işi başarmış olmak gibi görüldüğü için çevrelerimizde maalesef biz anneler bu yükün altında eziliyoruz çoğu zaman oysa hiçbi şey bebeğimizi aç bırakmaktan önemli olmamalı arkadaşıma çok kızıyorum benim kızım 16 aylık 13 kilo onun kızı 16 aylık 8 kilo çocuğa hâlâ eziyet ediyor ille de anne sütü diye
Mammamiaa_ zeynepkanat aynen öyle bu konuda tecrübeliyim çünkü oğlumda buzluğum süt doluydu kızımda uyusamda süt dolmadı göğüslerimin içi tıkalı gibi hep belki bu yüzden artmadı bilemiyorum önemli olan çocuklarımızın sağlığı.