alpmila merhaba birebir aynı şeyleri yaşıyoruz her mama sonrası defalarca kusuyor doktor bize reflü dedi her gittiğimiz doktor geçer zamanla dedi geçen hafta geçiyor gibiydi bu hafta daha da artarak devam etti AR mama kullandık onu da kustu, gaviscon kullandık yine kustu, doktorlar alerji ile alakalı bir şey söylemiyorlar ben olabilir mi diye sorunca diğer belirtiler yoksa değildir diyorlar valla ne yapacağımı şaşırdım