Benim kızım da aynı durumda, 4 aylık oldu bugün tam ne zaman sırt üstü koysam irkiliyor kollarını iki yana açıyor ağlıyor bazen korkup. Bende önceden yan yatırıyordum artık yarım kundak yapıp yatırıyorum maksat kolları bağlı olsun irkilip kendisini uyandırmasın diye. Tavsiye ederim çok işe yarıyor gerçekten. Doktorumuz da önermişti kayınvalidemle annem de yapınca hep devam ettim bende.