bebek34 Dogumdan sonra 1 yıl adet görmedim şimdi 2. Hamıleyim sanırım test yaptm böyle bişey olabilir mi lütfen bilgi
cennetkusum16 bebek34 doğumdan sonra 1 yıl boyunca adet gormemek normalmiş 1 yılı aşarsa doktora görün demişlerdi bana. Büyük ihtimalle siz tam adet olucakken hamile kalmışsınız hayırlı olsun sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin 🙏
bebek34 aysebb kanda verdm hamile gözukuyorum ama ultrasonda gözukmuyor diyor 3 4 haftalık büyük ıhtımalle ihtimal varmı ki böyle ya ihtimal olmasa kandada cıkmaz dmı
Bebekanneesi Ayseee60 öyle değil işte öyle değil adet görmediniz diye korunmadi iseniz elbette ki hamilelik olur
aycingozuacik Önce yumurtlama oluyor eğer gebelik olmazsa adet kanamasına dönüyor. Yani adet olmasına yakın yumurtlama döneminde hamile kalınırsa adet görmeden geri hamile kalınmış olunur.
Semaipekberber bebek34 bebek34 kan tahlili en doğru sonucu verir ultrasonda kese daha geç görülür. Hamilesiniz tebrik ederim
aysebb bebek34 Küçük olduğu için gözükmüyor 1 haftaya görünür 5 i-6 haftalıkken falan anca yani. Hayırlı olsun
aycingozuacik bebek34 doğumdan sonra 1 bazen 1.5 seneye kadar olunamayabiliniyor süt hormonları baskılıyor çünkü östrojen seviyesini
aysebb bebek34 Benimde kızım 16 aylık bende adet olmuyorum 16 aydır. Ben doğum kontrol hapı kullanıyorum onunda etkisi var olmamamda tabi adeti kesebiliyor ama denilen gibi adet olmadan hamile kalınıyor işte