Merryyy Bebeğim 8 günlük burnu tıkanmış serum fizyolojik aldım şırıngayla vericem ama ne kadar sıkmalıyım bilgisi olan var mı
brkyelkrn Merryyy şırıngayla değilde her burun deliğine 2-3 damla sıkmanız yeterli olur sonra aspiratörle temizlemeniz yeterli olur
kevseryakar924 Merryyy ben 0.5 CC veriyordum siringaya cekiyorum bir burnuna yapıyorum sonra burun aspiratör ile çekiyorum rahatliyo
Merryyy brkyelkrn evde serum fizyolojik varda mecbur onunla temizledim tıkanmıştı çünkü eczaneye çıkınca damla olanı alayım o zaman
alpimomm Daha cok küçük sırıngaya gerek yok serum fizyolojik damlatıp aspiratörle cekin 2 aylık hala sırınga kullanmıyorum
Merryyy alpimomm evde serum fizyolojik vardı da mecbur o şekilde yaptım çıkınca eczaneye alayım damla olanından