Kizlar mrb. Bebeğim son bir haftadır çok huysuz. Doktora gittik bo sorun görülmedi. Az önce yine ağlama krizine girdi. Bi baktım ki damağında pütürlük var. ilk defa gördüm neden olduğunu bilen var mı normalde öyle mi, bilgisi olan yazabilir mi rica etsem?