bendenbirtanedahayok Kızımın odasını baştan aşağı yapmayı planlıyorum. Mobilya olarak dolap ve şifonyer almıştık modelinin resmini ekleyeceğim. Sizden önerim böyle çıtalı boyalı güzel konsepti olan oda resimleriniz varsa gönderebilir misiniz, teşekkürler 🙏🏻
papatyagibi bendenbirtanedahayok Kızımın odası cıtalı model degil Ben daha düz spor sade seviyorum Ama cıta modellerde seyi cok hoş buluyorum Ya duvarın yarısına kadar olacak ya da duvarın sadece bir tanesi full cıta olacak Bunlar gibi
yavruaslanlar bendenbirtanedahayok bizim böyle kızım 7 yaşında şuan bozduk yeni eve geçiyoruz 6 ay sonra yatağını ıkeadannn alıcam
bendenbirtanedahayok papatyagibi ay iki modelde çok hoş cidden 1. Fotoğraf size mi ait duvar renginin kodu ne çok hoşmuş 1-2 ton açığını kullanabilirim
papatyagibi bendenbirtanedahayok Ay yok ikiside pinterest 🙈 Ben cıta kullanımını bu fotoğraflardaki gibi seviyorum ya yarıya kadar ya da tek bir duvar Örnek olsun diye atmıştım Kızımın odası cıtalı degil duvarları sade
bendenbirtanedahayok papatyagibi bende yarım çıtalı düşünmüştüm hep ama ilk attığınızda hoşmuş, yarım çıta yaparsam üstüne çıkartmalar yapmayı düşünüyorum birde 🥹 tamamı güzel olan bir oda bulamadım parça parça birleştirip kendim dizayn edicem ama çok kafa yorucu bir iş🥹😂
papatyagibi bendenbirtanedahayok Sizin dediginiz sekilde cok güzel olur Acıkcası bende uzun vadeli bir oda olması adına duvarlarına hicbir sey yapmadım oglumunda kızımında Ne cıta ne cıkartma vs bir sey yok Esyalarınıda bembeyaz sectim Perdelerini ve halılarını renkli sectim odaya renk katsın diye o kadar Cünkü esyalar falan cok pahalı yani sürekli degistirmek maliyet istiyo
bendenbirtanedahayok papatyagibi evet gerçekten öyle bende aslında düşündüm yapmasam diye ama kiracıydık ilk evde bebeğimin odasını süsleyemedim şimdi kendi evimize geçtik güzel bi oda yapmak istiyorum açıkçası çok çocukça olmadan 10-12 yaşına kadar kullanabileceği🥹🙏🏻
papatyagibi bendenbirtanedahayok Yıldızlar olabilir gezegenler olabilir cicek olabilir belki pati desenleri olabilir Tavsan vs bir yastan sonra cocuksu kalır ama bu saydıgım tarzda bir seyler ergenlige kadar götürür 😇 Hevesinizi alın icinizde kalmasın
bendenbirtanedahayok papatyagibi ayy evet çiçek düşünüyorum birde ağaç gibi özellikle kitap köşesi yapacağım birde yüksek bir salıncak asmayı düşünüyorum bir köşesine oraya ağaç çıkartması ekleyebilirim
bendenbirtanedahayok durulandiniz çok hoş duruyor ama çok kalabalık gibide geldi😂 biraz daha sade istiyorum çünkü kitap alanı vs yapıcam birde oda çok geniş değil 😍 ama fikir için teşekkürler🌸
bendenbirtanedahayok sezerrrr dolap çok güzel bende çok memnunum yatağı almadık bizde ikeaden kura almayı düşünüyorum bir çok şekilde kullanılıyormuş alt üst gibi 🥰
durulandiniz bendenbirtanedahayok ben de senin gibi düşünüyordum , ama bebiş büyüdükçe orası onun odası ve onun hayal dünyası gözüyle bakınca rengarenk olmak istiyosun😊 İstediğin gibi olması dileğiyle♥️
papatyagibi bendenbirtanedahayok Agac cıkartması ve salıncak güzel fikirmis 🥰 Kitap kösesi icin kitaplıgı astıgınız duvarın önüne söyle bir sey olabilir Alt kısmını depolama alanı olarak kullanırsınız üzerine de minderler yastıklar koyulur sedir gibi hos olur
bendenbirtanedahayok papatyagibi ay evet Buda çok güzel bir odaymış kitaplık için boyuna göre yapıp aynen bu şekilde oturabileceği yer yapmayı düşünüyordum teşekkür ederim fikirler için 🙏🏻❤️😍