Kizlar merhaba 19.5 aylık bebeğim var. Suan ikili, üçlü cümleler kuruyor ve aktif şekilde konuşabiliyoruz derdini anlatıyor. Hayvanlar, meyve-sebze, renkler, sayılar, şekilleri ve alfabedeki harfleri biliyor, söylüyor bunun dışındada yine çoğu şeyi biliyor. Ben suan İngilizce öğretimine geçmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Mesela mavi renge “blue” diyorum hayır o mavi diyor. Evet ama İngilizcesi “blue” diyince sinirleniyor tekrardan hayır mavi diyor. Bir gösterdiğim şeyi anında kapıyor mesela iki uç gün önce satranç taşlarını göstermiştim suan hepsinin ismini söylüyor ama bildiği bir şeye başka bir şey diyince kabul etmiyor. Özellikle çift dil gidenler nasıl öğretiyorsunuz?