Merhabalar. Emzirmeyi bırakalı 10 gün oldu ve gece uyandığında çığlık çığlığa bağırıyor çırpınıyor sakinleştiremiyoruz kucağıma alıyorum gezdiriyorum ağlayarak yere inmeye çalışıyor. İnsin diye bırakıyorum daha fazla ağlıyor. Su teklif ediyorum almıyor. Her gece 3-4 defa bunu yaşıyoruz. Böyle bir şey yaşayan oldu mu ne yapmam lazım ne zaman nasıl geçer ?