busraaaa1 Merhaba kızlar Ankara Sincan Etimesgut Eryaman taraflarında 1 yaş çekimi yaptırabileceğim kaliteli fotoğraf stüdyosu bilen tecrübe eden var mı
aryig busraaaa1 maiaphotolab Eda Hanımı tavsiye ederim yenidoğan yaptırmıştık çok memnun kaldık eve gelip çekim yapıyordu şimdi stüdyo kurmuş ama hala eve geliyor sanırım 🌸
aryig Almiko merhaba biz 1 yaş çekimimizi arkadaşımdan görerek o hanıma yaptırdık ama hiç memnun kalmadık hem tavrından hem ortamdan 🥹
derya0689 Elif yildirim fotoğraf Cayyolun da tavsiye ederim çok tatlı, ilgili bir fotoğrafci memnun kalirsiniz
umayyyyyz Serapmalcokphotography var arkadaşlarım gitti çok memnun kaldılar ama yer olarak nerede bilemiyorum