Emine-ozkya hiç korkmayın benim kızım da 23 aylık yürüdü, adım atıyordu karşısında ben varken ama normal yürümüyordu zamanla yürüdü kendinizi çok strese sokmayın her çocuk bir olmuyor . Bir ayı geçti yürümeye başlaması ama dışarıda hala sendeliyor yani ilk yürüdüğü belli yürüyüşün düzeltemedi henüz