Merhaba benim kızımda 22 ay şık olacak bu ay ama hala yürümüyor desteksiz kalkıyor çömelerek duruyor sıralama yapıyor ama yürürken asla denge sağlayamıyor bir ayağını kaldırırken düşüyor 4,5 adım attı ama çok zorlanıyor seri değil yani şimdi de bir şey keyfetti sürükleyerek yürümeye çalişiyor ayağını kalırmadan . Ve ayak parmaklarını kıvırıyor fizyoterapist cenin pozisyonu bu olabilir dedi . Nörolojiye gitmedim aslında istiyorum ama bu ilaçlı emar vs korkuyorum eşim özel eğitim uzmanı ve gerek olmadığını söylüyor yürüyecek ama geç olacak diyor öyle çok üzülüyorum mayısada iki yaşına girecek .😭