Benim 38. Haftamda oldu dış basurdı hatta basur memesi diyorlar genel cerraha gitmiştim doğumdan sonra geçer dedi. Doğumda da ıkınma vs olunca tabi sonrasında da çok ağrım oldu oturup kalkamıyordum kalçam çok ağrıyordu. Kadın doğum doktorum bi krem verdi sürdüm kullandım bi süre sonra kendi kendine geçti. Hala geçmediyse bi genel cerraha görünün