Cansuu1 canım bizden 5 tüp kan aldılar hem lokal olduk hemde sedasyon yöntemi ile uyuttular sadece lokale dayanması zor orası hassas yer olduğu için 4 aylik bebegin ordan iğne olması çok zor ve acılı bir durum o acıyı hissetmemesi için sedasyon dedikleri yöntemi uygulatmistik biz çok rahat etti sünnetten sonra ilk iki saat çok agliyo idrarını yaparken şimdiden geçmiş olsun zor ama gerekli birşey rabbim damatligini göstersin inşallah. Bizde 5 aylıkken olduk şuan 6 ayligiz