Merhabalar kızlar, 2. Kez hamile olduğumu öğrendikten sonra bende bir panik atak, anksiyete filan başladı resmen😅 Pazartesi doktora gideceğim ama önden sormak istiyorum. Son adet tarihime göre 6 haftalık hamileyim, beta sonucum 15bin çıktı. Sağlık ocağındaki hemşire 8. Haftanın başındasın dedi betaya göre. Korunmasız ilişki ise 25 Ocak ona görede 1 aylık oluyor daha 😅 doktorun satı dikkate alacağını hatırlıyorum ama çok unutmuşum ben bu olayları, hangisini dikkate almam mantıklı. Ultrasonda görmeyi mi bekleyeyim yada hiç kafa karıştırmadan 😅