kubrasayfam komşumun ikizi oldu (benim tek çocuk ) o da istemiyordu bakamam diyordu şimdi nasıl seviyor onu görünce bir çocuğum daha olsun istiyorum bence çocuk büyük bir nimet her zaman yenidoğan kalmıyor büyüyüp birbiriyle oynuyor anneye de destek oluyor hayat sevinci oluyor bence mutlu ol çünkü doğunca eminim iyili diyeceksin