elifozkan Çok rahatsız buradan.Başlarda çok karşıydı.Ben birkaç kere ne olduğunu anlasın diye mahrem olmayacak soruları vs okudum.Arada dalga geçer kızlar şunu yaptım kızlar ne yapayım , merhaba kızlar diye kendince post olusturur 😅.Hatta başında kesin kızlar yazıyor her sorunun diyor, haklı 😁
Profilime girmeyi öğrettim.Bazen fiti fiti yazdığımı görünce ne yaziyon o kadar diye merak ediyor.Okuttuğum yazılarım oluyor falan.Ama yine de rahatsız.Mantigini anlamış (birkaç kez burdan etkilenip ona carlamiştim 😅) siz orda dedikodu yapıp birbirinizi dolduruşa getiriyorsunuz falan der.Onun haricinde benden izinsiz ya da habersiz bakmaz, bende istemem ve bu bilinçte biri sağ olsun.