Ozooo Yorum yazarken bi alt satıra geçip # işareti koyup boşluk bırakıp [color=ingilizce renk] yazıp yazacağını yazıp gönderin gelsin 🤪
meraliredam seyma51 bak şimdi [color=istediğin ingilizce renk] Format bu istediğin ingilizce rengi yaz. Sonra ne yazmak istiyorsan o renkle yazılıyor
meraliredam meraliredam # Oo bu ne aktiflik @meraliredam Bugün bir coşmus gördüm seni ;) (Kendime not )