arasbek bizde 1 hafta sonra 5 aylık olucaz gündüz uykuları 30-40 dk 3 aylıktan beri bu şekilde kendiliğinden düzeliyor mu bu uykular hiç 1.5 2 saat uyuduğunu bilmiyorum önceden sallayarak yada kucağımda uyutuyordum o yüzden mi kısa uyuyo acaba dedim şimdi pış pış pat pat yöntemiyle uyutuyorum hiç değişiklik olmadı.gerçekten yıldım artık