Selam arkadaşlar. 39 gün önce sezeryan oldum. Daha 40 ım çıkmadan akşamı apandisit teşhisi konularak ameliyata alındım.çektiğim acılar bi yana psikoloji diye bişey kalmadı. Bebeğimden ayrı kaldım kucağıma alamıyorum emziremiyorum. Sezeryan sonrası böyle bir durum başına gelen var mı?