CocukluKadinManifestosu Rabiiul Benim kızım 17 aylıkken tek uykuya geçti, şimdi 27 aylık ve öğle uykusuna çok direniyor, komple bırakacak gibi. 🥲
[silindi] Rabiiul 12.aya ilk girdiğinde bi uykulara direnme başladı teke düşcek sandım 2 gün tek uyku uyuttum kabus gibi geceler yaşayınca tekrar 2ye çıkardım şimdi 13.5 aylık hala 2 uykudayız
alden1501 Şuan 27 aylığız sanırım 4-5 ay oldu galiba geçeli belki daha da fazla olmuştur 12 ya da 12 buçuk gibi yatıyo 1 saat ya da 1 buçuk saat uyuyo değişiyo bu akşamda 9 en geç 10 gibi yatıyo
snur123 Rabiiul normalde tek uykuya 1 buçuk yaşında geçiliyor ama benim oğlum uykuyu sevmediği için 1 yaşından sonra başlattım çünkü uyumak istemiyordu 2 uyku yaparsam gece çok geç yatıyordu ondan teke düşürdüm çocuğa bağlı biraz
[silindi] Rabiiul yok 1 yaş normal tek uyku için düşen çocuk da çok var erken değil 😌 ama bizimki için erkenmiş 😂 sanırım o yaşadığımız uyku gerilemesiydi ben tek uykuya düşüş sinyali sandım
Rabiiul [silindi] çok direniyor benim kızımda dışarıdaysak asla uyumuyor sürekli bağırıyor 7 aylık , ne bebek arabasında uyuyor ne arabada giderken pusette uyuyor
[silindi] Rabiiul bebek arabasında ve arabada üst üste denemeler yapın tam uyku saatinden 10-15 dk önce bindirin biberon emzik gibi bir şey alıyorsa verin sakin bi ninni açın zamanla alışabilir