Geçen trendyoldan birşeyler sipariş verdim. 2 gün sonra kargo geldi sipariş kodunu alabilirmiyim dedi. Tamam bi dk veriyim dedim mutfaktaydı telefon tam gidecekken tamam gerek yok dedi gitti. Bende kargoyu açtım baktım benim siparişim değil yanlış gelmiş. Burda aslında benim de suçum var üstünü okumadan açmamam gerekiyordu ama kızım için birşey almıştım o da heyecanlanıp anne hemen aç hemen aç dedi. Neyse sonra kargoyu aradım yanlış getirmişsiniz gelip alın diye. Geldiler aldılar ama şimdi ben kargoyu açıp içine baktım e ben şimdi kargo göndersem belki içinde özel bişey var yada değerli birşey var. Başkasına gitse açsa ne olacak? Benim ismimi falan istemeden bıraktı gitti ben kargoyu arayıp geri vermeyedebilirdim bu durumda ne yapılıyor çünkü kargocu bana bıraktığını ispatlayamazda? Sizin başınıza geldi mi hiç