Oğlum her gece uyanıyor ve yanımızda yatıyor artık sürekli olmaya başladı. Rüya gördüm korktum diye uyanıyor. Gece 3-4 arası. Huy edindi bu durumu. O gelince de ya ben ya eşim salona geçiyoruz rahat uyuyamıyoruz çünkü. Üşüdüğü için uyanıyor diye düşünüyorum ev sıcak tulumla da uyuyor ama uyanıp aldığımda eli yüzü buz gibi oluyor. Üstünüde örtsem terleyecek 2.5 tog tulum giydiriyorum ama bilmiyorum. Öncedende uyanıyordu haftada 2-3 gün bazen. Şimdi hergün. Ne yapabilirim var mı öneriniz?