pembeee kızım 7 buçuçk aylık doğduğundan beri naz 6/7 dk emerdi hala öyle .çok kafaya takmıştım herkes bir göğsü 15 dk diğer göğsü 15 dk diye söylüyordu.biz hep tek göğüs gittik ve genelde 4/7 dk arası emerdi , aylarca dakika tuttum ama hiç bir zaman kilo alımında problem olmadı .bir ara ⅔ dk ya kadar düşürdü ama bu sefer saat başı emzirmeye başladım 4 aylık felandı .siz şu an meme reddi yaşıyor olabilirsiniz emsin ağladığında kaldırın sakinleştirin hemen biberon vermeyin , muhtemelen süt akışı azalıyor ve sinirleniyor .15 dk sonra tekrar emzirin , süreci iyi yönetmelisiniz meme reddi olabilir .Maalsef ilk kızım da meme reddi yaşadım ve tecrübesizlikten dönderemedim 15 ay süt sağdım.Bu kızımdada emzirme konusunda sıkıntlar yaşadım ama sabır ettim ve sakin kaldım şükür 8. Aya yaklaşıyoruz 🙏🏼