Arkadaşlar, hiç fakültede çocuk nöroloji bölümüne gitmedim, bebeğim den özel nöroloji doktoru beyin mr istedi, bebeğimin eeg dalgalı çıktı ama bir yorum yapmadı çok, mr dan sonra konuşalım dedi. Bulunduğumuz ilçede tek özel hastane var, oraya da güvenemiyoruz anestezili yapıyorlar, eşim de fakülte nörolojiye gidelim diyor ama ne zaman yapar eeg işleyiş ne hiç bilmiyorum, bende fakülte nöroloji yerine özel de başka bir nöroloji uzmanına eeg çektirelim diyorum. Bebeğim emerken titremesi oldu, kasılma, gözde kayma vs olmadı, uyandırınca geçti. Eeg çekimi esnasında benim bebeğimin saçları kirliydi, yıkamamıştım bebeği, birde aşırı uykusuz olması lazımmış, benim ki rutin di , eeg çekimi öncesi kundakta salladım, emzirerek uyuttum, eeg çekimi ben emzirinken yapıldı , bu nedenle tekrar eeg çekimi yaptırmak istiyorum, fakültede işleyiş yavaş mı, ona göre başka özele gideceğim, özellikle Ordu ilinde. Eşimin fakülteye gitme isteği de maddi olarak değil, fakülte mr ve anestezi konusunda daha deneyimlidir diye.