PrensesAnnesi41 4,5 aylık kızımı kucağımda eğimli oturtuyorum. Arkasına yastık dayayarak da oturtuyorum her bebeğin gelişimi farklı, her bebek farklı zamanlarda oturur. Bebekler kendini belli ediyor bizim dokyorumuz öyle söylüyor. Oturunca ondan mutlusu yok😂🤷🏻♀️