Seher11 merhabalar. bugün benim diyetisyen randevum vardı. İlk defa online hizmet ile diyet listesi aldım. Karbonhidrat yememeye çalışıyorum dedim. Gerçekten de tutuyorum kendini ekmek hamurişi inanılmaz sever çok yerim. Son zamanlarda tatlı krizlerim, iştah artışım vardı. Saldırıyordum abur cubura. Bunun sebebi karbonhidratı kesmemmiş. Kahvaltıya ekmek ekledi, akşama ya çorba ya da ekmek ekledi. Şekerim oynuyormuş. Dalgalanma yapıyormuş. Kesmek doğru değil dedi