Arkadaşlar 2 aylık oğlumun sağ gözünde gözyaşı damarı tıkanıklığı var. Masaj yapıyorum etkili oluyor fakat sabah hiç capaklanmayan diğer sol gözünde yoğun çapaklanma oldu neden acaba fikriniz var mı ve çocuğunda da aynı durum olanların ne zaman iyileşti ?