oğlum 22 aylık yaklaşık , geceleri aynı odada yatıyoruz halen fakat sorun sıkı çok fazla uyanıp birden ağlıyor ve sürekli yanımızda yaymak isiyor eşime kızıyorum yatırma çocuk alıştı diyorum yok .! ben bu bebeyle napacam yaşayan tevrube eden ? hem yanımızda yatmasını unutturmam hemde uykularını uzun uyumadı için ne yapmam gerekir