Kızlar selam herkese 7 aylık bebeğim var emzik kullanıyorduk fakat 7.ayda yeni emziğe geçince kabul etmiyor. Ve uyurkende emzik kullanıyorduk bu yüzden 3 gecedir sürekli uyanıyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Neler yaptınız? Emziksiz uyumaya ne kadar sürede alışır acaba? Çünkü saat başı kalkıyor🙄