Oğlum tam 23 aylık birkaç haftadır bize kök söktürüyor. Durduk yere huzursuzca ağlamalar inatlaşmalar sürekli parmakla bir şeyi gösterip istemeler, birkaç kelimeye takılıp kalma sürekli tekrarlama, booolca sinir bozukluğu booolca sabretmeye çalışma var mı böyle olanlar normal midir ne yapmak lazım artık çıldırıcaz bir önerisi olan varsa yazarsa seviniriz