duygutorunnnn böyle bir dönemde sürekli bebeğinizi hastane ortamına sokmanız pek sağlıklı değil açıkcası. Atak dönemi olabilir, uyku gerilemesi yaşıyor olabilir, diş ağrısı olabilir, yıldızı çok düşükse nazar bile olabilir. Bu mesajı bebeğimi kucağımda sakinleştirmeye çalışırken atıyorum😌 bizde şuanda hem diş hem uyku gerilemesi yaşıyoruz. eğer doktor birşey yok dediyse yoktur zaten merak etmeyin. Siz sakin kalmaya çalışın 🌸