Merhabalar
1 sene önce spiral taktırmıştım bi sıkıntı yoktu 1 yıl sonra kontrol için gittim bugün doktor ipinin olmadığını kaybolduğunu spiralin ise kaydığını söyledi ameliyatla alınması gerekir dedi gittiğim doktor özel hastanede ve sigortam karşılamıyormuş bu işlemi. Devlet hastanesinde yaptıracağım daha önce yaptıran var mı? Hemen gün verirler mi bir de uyutulup yapılıyor dedi devlet hastanesinde de anestezi verirler değil mi? İşlem sonrasında herhangi bir sıkıntı zorluk vs olur mu? Başına gelen varsa bilgilendirebilir misiniz😢😢