Merhaba sevgili annelerim kısaca oğlumla ilgili size içimi dökmek istiyorum. Oğlum bebekken meyveleri eline verdiğimde çok güzel yerdi mama sandalyesine parmak gıdaları koyduğum da da yerdi ama şimdi kraker bisküvi kendi yaptığım kek birde simit dışında asla meyve yemiyor bana yediriyor tabak yapıyorum örneğin gelip bana babasına veriyor patates kızartması yer mesela yemeğini kendi de yemez döker saçar anca yani normal mi ne yapmalıyım sizce fikirlerinize ihtiyacım var lütfen