sudenaz0 Yeni doğum yaptım ⅚ sene çocuk düşünmüyoruz prezervatif ile korunuyoruz daha iyi koruyan birşey var mı? Normal doğum yaptığım için spiral hemen taktırmak istemiyorum vücudum daha tam toparlamış değil çünkü
aliceinwonderland sudenaz0 Emziren anneler için olan doğum kontrol hapları var bende kullanıyorum %99.9 koruma oranına sahip
1tosbikinannesiyim sudenaz0 dün doktora gittim spiral ya da prezervatif dedi rahmim kalp şeklinde imiş tutmama ihtimali olabilirmiş ilaç yazamazmış süt verdiğim için en doğalı zarar vermeyen prezervatif dedi
aliceinwonderland imaddesi 6 aydır kullanıyorum bebeğim 8 aylık. Emziriyorum da Kilo yada herhangi bir yan etki yapmadı.
imaddesi aliceinwonderland tamam teşekkür ederim. Ben spiral taktırdım ama ara kanama oluyor o yüzden başka bir yöntem arıyorum 🥲
Prensannemm aliceinwonderland olabilir suan da çocuk istiyoruz ama nedense olmuyo hayırlısıyla olsun inşallah
aliceinwonderland Prensannemm Vakti gelmemiştir o zaman mutlaka rabbim vakti gelince nasip eder inşallah sağlıkla gönlünüze göre olsun her şey
gizemduruu 3 ayda bir vurulması gereken bir iğne varmış onu aldım henüz başlamadım ama endişelenmiyor da değilim bir sorun olur mu olmaz mı diye. Emziriyorum da bir yandan var mı kullanan bunu?