mhrmh aliceinwonderland Smeg her ürününe bayılıyorum ama şu an öyle bir bütçem yok Gülerek kullanın ☺️
iremdemirr18 @mhrmh beko markasıni kullanıyorum alalı yaklaşık 8 yıl olmuştur benden önce ikizim kullandı bende yaklaşık 2 senedir kullanıyorum çok memnunum