haticess0 Kızlar bebeğim uyuyordu çok kötü ağlayarak uyandı yarım saat susturamadım sonra bir kustu çok feci bir şekilde, çok korktum kustuktan sonra rahatladı sizce niye böyle oldu ya çok kötü oldum akşam biraz fazla yedi ondan olabilir mi :(
dertlikaval haticess0 o da olabilir ğşütmüş olabilir oğlum o aylarda kusma ishal oldu tam azı dişleri zamanı bağışıklıkları düşüyor takip edin kusarsa yine götürün
haticess0 dertlikaval şu an sadece kusma oldu da üşütmekten çok sanki karnına midesine bir ağrı girir gibi oldu yarım saat hiç susmadı şişen dişimiz de yok