peter_pan Bebeğim 5 aylık öksürük balgam var ilaç verdi doktor nasıl geçicek bu balgam çok öksuruyor ve kusuyor
cennetkusum16 peter_pan hava vermiş olması lazım onu yapın, yaptıktan sonra sırtına gaz çıkarır gibi vurun atsın. Bizdede var bugün 3 ncü gün bitti nerdeyse ama kusarak ama kakayla atıyor o şekilde
ebrumiragok bizimki de öyle normalde su vermiyorum ama mecbur kaynatıp ılıtıp bir kaç kaşık içiyorum rahatlıyor bol sıvı tüketimi öksürüğü anca keser birde buhar verip burnunu sık temizleyin geçer inşallah