Gayet normal, bebekten bebeğe gelişim süreci değişiyor. Problem etmeyin, bizimki de bugün 8 aylık oldu yeni yeni oturmaya başlıyor bir kaç saniye sonra sağa sola devriliyor. Bebekten bebeğe değişiyor tabiki bu süreç kimi 7 aylıkken desteksiz oturuyor kimi 9 aylıkken. Bazen soruları okurken denk geliyorum 6 aylık olup 4 dişi çıkan bebekler var (maşAllah) sonra bizimkine bakıyorum tık yok🥲, takmayın kafanıza bu gibi durumları.