Kilo alamama durumu alerjiden olabiliyor bizimde oyleydi sut urunlerine alerjimiz varmis surekli kusma ve ishal de vardi bizde eger bir pompaniz var ise emziriyormus gibi saatine gore 3 saatte bir sagim yaparak bebeginizi taklit edebilirsiniz sutunuz en azindan azalmaz elektrikli pompa almak istemiyorsaniz manuelde alabilirsiniz onlarda cok guzel is goruyor hemde ucuz benim bebegim hic emmedi sagarak veriyorum bende yaklasik 3. Ayda bizdede basladi ara ara surekli oluyor beslenme reddi hatta 6 aylik olduk artik hala oluyor bende cay kasigi ile besledim yani guc bela binbir zahmetle 60 ml yedirebildigimi bilirim 100 ml hazirliyordum 60 anca icebiliyor kalani agzindan cikariyordu ziyan oluyordu zor bi surec ama bende kendi kendine beslenmeye donmesini bekledim galiba istah gidince kolay kolay gelmiyor kasikla besledikce acildi bebegim bi iki hafta sonunda normale dondu ama hala atak haftalarinda oluyor tekrar ayni seyi yapiyorum beslenmeden kesmemeye calisiyorum ayriyeten gogusleriniz sertlestikcede ilk cekimlerde acilmasi zor olabiliyor o sebepten dolayida icemiyor memeyi kavrayamiyor olabilir