6 aylık. Yatarken sürekli yüzüne bişeyle kapatıyor mesela önlüğünü. Kapatıyor ben açıyorum tekrar kapatıyor. Eline oyuncak veriyorum(hışırtılı kitap) yüzüne kapatıyor kaldırıyorum tekrar yapıyor. Mendilini veriyorum yüzüne koyuyor üstüne örttüğüm örtüyo çekiyor yüzüne kaptıyor açıyorum tekrar ben açtıkça o kapatıyor sizce neden ya sürekli yüzü kapalı olsun istiyo yatarken. Bide sürekli tekrar etmesi🤔 sadece bi oyun mu