Dünde yazmıştım kızlar burda konuşunca biraz rahatlıyorum kimseye söylemek te istemiyorm acaba benim oğlum da zeka geriliği mi var ya😔 16 aylık ama ismine asla bakmıyor komutları çok nadir anlıyor al bunu içeri babana götür desem sinirlenip bağırıyor.. dün pedagoga da gittim ama içim hiç rahat değil. Çarşamba günü birde normal çocuk doktoruna gitmeyi düşünüyorm. Düşünmekten başıma ağrılar giriyor sinirli bi insan oldum durup durup ona bakıp bakıp ağlıyorum