Kızlar merhaba ocak 18 de regl oldum. Daha sonra subatın 6 sında yan onceki adet balangcmdan 19 gun sonra hasta olur gibi kanamam oldu ama 3 4 gun az az geldi. Bu ayon 18 inde adet olamayı beklerken 8 gün oldu adet olamadım. 5 gundur test yapıyorum ince silik çizgi dahi cıkmıyor hep negatif. Sprıal var ayrıyettende kendı yöntemlerımızlr kornuyoruz. Korunmasakta afedersiniz ama geri çekilme oluyor. O adetten 19 gun sonra 3 gun suren hafıf kanama acaba adetmi oldum yoksa yerleşme kanaması mı dıye kafamı kurcalıyor. Kan verıcem yarın ama artık sureklı kafamı kurcalıyor. Basına boylr bı durum gelen var mı