Kizim 3 aylik 2 gun once doktora goturduk asiri oksuruk ve fiskirir tarzda kusma var cigerlerini dinledi rontgen cekti bronsiolit dedi ama ilac filan vermedi ventolin verdi gonderdi smdi daha da arttu sanki gogsunden hirilti geliyor baska bi doktora goturmelimiyim evde oksuruk icin neler yapabilirim tecrubeli anneler yardimm