Selamlar herkese,
Kızlar ben 31 yaşımda doğum yaptım oğlum 20 aylık oldu şükür sağlıklı ama ben o kadar da sağlıklı kalamadım 😅 psikolojik olarak yıprandım, vücudumda egzama çıktı, ellerimin üstü pütür pütür kaşınıyor vee belimi incittim 2 haftadır ağrısı geçmiyor. Mr a girdim yarın doktora gideceğim. Kendimi yaşlanmış hissediyorum.
Sizde durumlar nedir?
Çook çook tecrübeli anneler gençleşip sağlığımıza kavuşacak mıyız, tünelin ucunda ışık var mı 😂