miray_8 ikiz bebek bakmak ne kadar zordur kimbilir öncelikle Allah yardımcınız olsun. Benim 3 yaş oğlum var, genel yapım itibari ile de çabuk sinirlenen sert mizaca sahip bir insanım zaten oğluma sesim yükseliyor evet bağırıyorum, sizin bebeklerinin kadarkende bağırdığım zamanlar oluyordu ama şu an öyle bi raddeye geliyorum ki bazen, o zamanlar çocuğa neden bağırıyormuşum acaba beni anlamıyordur ki diye düşünüyorum, daha çok küçükler anlamıyorlar sizi bağırmayın lütfen, ama destek şart yanınızda bi yardımcı şart kesinlikle, zaten annenin tüm sinir stresi desteksizlikten oluyor net yani.