Anneacemi edavemiraduru ben doğumdan 2 buçuk ay sonra taktırdım canım adetli de değildim gerekmiyor yani. Hiç acımıyor diyemem ama çok az Bi acısı var oda saniyelik 🤗
Sarisin edavemiraduru Adetli gelin demelerinin sebebi rahim ağzı açık olduğu için ve zaten adet sancısı olduğu için daha az acı çekeceğimizi düşünmeleri. Bir kaç dakikalık işlem çok acımıyor
alchn Anneacemi bana illaa adetli gel denildi .dun az di bugun oldum yarın cumts pazar pazartsi olcak 4 gun olcak ve 3 gun olur dediler
Hatice2626 Ben doğrusunu sölim adet olmadan taktırdm ve canım çok yandı bence taktırcaksanız adetliyken taktırın