Arkadaşlar 3 ay önce spiral taktırdım 1 ay öncede kontrole gittim bir sorun yok dedi doktr.ama bir kaç gündür belim karnım ve göğsümun yan tarafı ağrıyor acaba kaydı mi yoksa usuttum mu diye düşünüp duruyorum ve 15 gün var daha adetime belirtileri daha baslamasi imkansız. Bulunduğum bölgede de 12 günden assagi randevu yok kadın doğum doktoruna kaymış olabilir mi yada usuttum mu bilmiyorum acaba hap kullanabilimiyim öyle hep spiral hem hap kullanan var mı iki çocuğum da çok küçük çok korkuyorum. O süreye kadar ekstra daha koruncam zaten ama bir de kontrolde vajinadan baktı her gittiğim de o şekilde mi bakilacak kayıp kaynadığıba acılı bir süreç benim için uzun oldu kusura bakmayın.