Kızlar 13 aylığız, 4.aydan bu zamana kadar yanımda mememde uyuyor geceleri. Emzik niyetine kullanıyor aslında. Emzik biberon vs kabul etmiyor uykusunda emzik vereyim diyorum anlıyor uyanıyor bana bakıyor bön bön ahhwhsjw Velhasıl ben bu durumdan çoook ama çok sıkıldım o uyuduğu zaman bende yatmak zorunda kalıyorum var mı böyle olup şunu yaptım düzeldi diyen? Acil öneri lütfen